Dün Ankara’da ölenlerin yakınlarına başsağlığı ve sabır diliyorum…TERROR İST SCHLECHT…SCHLECHT UND SCHLECHT…gute besserung
Kategori: Çizgiler ve Notlar
Dün Ankara’da ölenlerin yakınlarına başsağlığı ve sabır diliyorum…TERROR İST SCHLECHT…SCHLECHT UND SCHLECHT…gute besserung
…onun ölümüyle, ölümün verdiği acıyla yanıp kıvranıyorken; yaşamına bambaşka yön verildiğinin farkında değildi. Yeni bir trajeninin başladığını daha sonra anlayacaktı. Flu camların arkasındaydı çekip gidenin zamanla unutulacak anıları…Zaman nehri içinde acı ve korkular dağılacak, gidecek kaybolacaktı…Rüzğar uluyacak, yağmur çılgınca evin camlarına vuracak; artık müze olmuş ev, belki temelinden sarsılacak!!!!! aslında anılardı sarsan…