üstgeçitin altındaki karanlıkta ilerliyordu, statik enerjisi fazlaca, sinirlerimin dallama dalana ulaştığı yollarda iltihaplar oluşmuştu, nöroloji polikliniğinden geliyordu, yürümeyi tercih etmişti ama çok yavaş ilerliyordu, bünyesi endorfin ile doluydu, geçit uzundu, ışık yetetsizdi, gece görüş gözlüklerini taktı sonra çıkardı, yavaş yavaş yürüyor ve düşünüyordu, kanımı mı değiştireyim, sinirsel sistemime ne gibi bir ilaç zerk etmek gerekir. Olmadı yeni bir beyin alayım! Yok aslında ben de tevazuniyat enerji olmamalı! 

Yorum bırakın